Dag 21

26 september 2020 - Villafranca del Bierzo, Spanje

Dag allemaal,alweer een nieuw verhaal .

Ik zat vandaag ,letterlijk en figuurlijk  met mijn hoofd in de wolken .

Deze morgen vertrokken met weeral een zalige zonsopgang .Na wat km. kwam ik alweer aan zo een voetgangersbrug ,maar deze was over  een treinspoor .dan via Orbigo naar Astorga,Santa Colombo De Somoza ,naar Rabanal.en dan begint het ,smeer de beentjes maar in .naar Foncebadon gaat de hoogte teller naar 1493 meter ,en daar kom ik met mijn hoofd in de wolken,letterlijk en figuurlijk .wat ik daar heb gezien kan ik niet vertellen ZOMOOI.elke wandel liefhebber MOET dit eens in zijn leven meegemaakt hebben,dan passen ik waar iedereen zijn steentje achterlaat (bijdraagd).ondertussen is het berekoud al ben ik in de wolken .miezerregen word in de afdaling (60 km./uur) net ijzel  goddank heb ik ook mijn winterhandschoenen bij , da was geen luxe artiekel . In die afdaling is mijn gsm uitgevallen wand de km. Kloppen niet en vooral de max niet (voor de km. Tellers )en dan richting slaapplaats . Voor de fotoś zal ik zelf een selectie  maken van de kerkjes en kapelletjes maken . Want zoals in Frankrijk iedereen een kasteel heeft , heeft hier iedereen een kappelleke of kerkje of kathedraal,  op elke hoek van de straat staat wel iets nog efkes dit km 203,9 ben ik gepasseerd .Nu komt het dichtbij ,SPANNEND DICHTBIJ 🤞🤞🤞🤞groetjes en tot morgen

1. Nicole Van Dun:
    26 september 2020
    Whaaw Walter... hoe snel is dees gegaan! Ongelooflijk... ga da verhaaltje ‘s avonds missen. Allee, ons Greetje en den Herman zijn kort bij... vind het toch zo spijtig da’k door dieje stomme Corona nie mee kon... maar in Giel ga ik mee op de eerste rij staan 👍
  2. Brigitte:
    26 september 2020
    Amai Walter, gij geraakt uw enthousiasme nie kwijt. We kijken ook met spanning uit naar je eindzege!
  3. Jan & Ilse:
    26 september 2020
    Amai echt spannend!!! Het komt dichtbij... en dat de natuur je kracht en energie kan geven is bij deze dag nog maar eens bewezen 👍🏻 Je bent een TOPkerel 🤩 🏅
  4. Pierre V:
    Top, klasse!
  5. Niels:
    27 september 2020
    De laatste loodjes. Geniet er nog van 🙌.
  6. Karel en Monique:
    Wat een prachtprestatie!!