Dag 20

25 september 2020 - Villar De Mazarife, Spanje

Buren dia's

Zoals voorzien deze morgen naar de fietsenwinkel, 08.45 rollen dicht .

Even wachten 09.00 rollen open ,hij komt buiten en zegt  09.30 open bambino to  school.

45 min met 8 gr. daar wordt je niet vrolijk van .op de moment dat ik denk dat mijn vingers afbreken schijnt het zonnetje ⛅net genoeg om even op te warmen 😌

09.45 daar is de fietsenfixer,efkes kijken en ja  deraeur kapot ,😡vervangen .

Ondertussen ,net uit dorp gestopt om11.00.om lange broek aan te doen ,en mijn klikkers te wisselen met gympies ,voor de veiligheid bij windstoten ,en hop op pad.

Onderweg een ontbijtje en een paar mooie foto's gemaakt , maar te weinig  want de focus stond op de horizon .

Tot plots juist voor Leon na wat zoekwerk kom ik op dezelfde plaats ,😡😡😡😡nu zakt mijn broek af ,f..ck , en nog wa andere lelijke dingen ,en rondje extra (20 km.)maar dat is wel een mentale zware dreun !!!!,na een paar minuten te bekomen de moed bijeen en vooruit ,na 10 km. waar het ,denk ik,fout ging sta ik mijn op gsm te kijken en dan  stopt en man die alles netjes met gebaren ,en nog wat uitlegd💫(dit moest gebeuren).

En inderdaad, achter de bocht staat en bord dat duidelijk aangeeft hoe ik via een voetgangersbrug over de snelweg raak(de man staat op afstand nog te kijken ,toeteren en de duim omhoog ). Over de brug  kom ik op een prachtig wandelpad dat mij naar en door de stad brengt  , en plots  had ik weer KEI veel zin in, en nog wat goed te maken , met gevolg nog een paar prachtige foto's.

Hier ontdekte ik, dat als het nodig is een uurtje extra doen , nog niet verleerd  ben .

Nog 18 km op zoek naar een camping ,over alweer mooie camino wandelpaden .maar die campings word een problemen, 3 op rij gesloten hier worden de nachten al heel koud(Deze nacht 3gr. met wind voelt als 1 gr ) dus  de meeste zijn dicht en ik slaap in een bed .met het einde in zicht en de flow waar ik na middag in zat hoop ik morgen ver te geraken

Groetjes en tot morgen

1. Chris &dre:
    25 september 2020
    Doen Walter,go met dieje flow hé. 🌝by the way schoeën voetgangersbrug zenne.😆😉🌈x
  2. Walter:
    25 september 2020
    Sorry dre en Chris deze brug is het overzicht van de stad , niet de bewuste voetgangersbrug
  3. Eddy & Carine:
    Doorbijter, chapeau 👍
  4. Linda:
    26 september 2020
    Go with the flow Walter🚵‍♂️! Dat warm bed zal deugd doen en dan je er weer dubbel en dik tegen. Het einde is in zicht 👍
  5. Danny:
    26 september 2020
    Goed bezig Walter . Straffe kerel !!
  6. Ed Laenen:
    26 september 2020
    blijven trappen Walter, er zijn toch nog vriendelijke mensen om te helpen lees ik
  7. Pierre V:
    Overuren (kilometers) doen, dar hoort er bij 🙂☺😤
  8. Eddy:
    Hey Walter,

Goe bezig, nog efkens volhouden
    De eindmeet komt dichter