Dag 22

27 september 2020 - Portomarin, Spanje

Afzien en genieten in een zin!!!!!!!? JA dat kan

Deze morgen mijn slaap plaatsje verlaten ,om via het stadje villa franca del bierzo mijn weg te vervolgen na 1,5 kom ik door het supper schattig stadje ,had ik dat gisteren geweten ,had ik hier geslapen !! Maar daarvoor zijn we niet hier ,ik wil pelgrimeren .

een paar leuke foto s en weer verder tot ik weer moet kiezen neem ik de weg of volg ik het wandelpad .

Oké het wandelpad tot na wat km.!!! Off route (of hoe schrijf je dat)maar dan bedoel ik ook off route !!!!!!!!!!maar geen weg  terug ,4km. rots/modder/stenen/ "wandel" pad , waar zelfs de wandelaars op terug schuiven ,tanden opeen en erop en erover !!Ik kan u zeggen AFZIEN en Genieten ,weeral zo mooi ,maar 4 km is dan echt lang  1a2 uur mee bezig  dan terug op de weg ,ZALIGE afdaling en weer berg op ,Als je dan boven bent ben je ZOOOfier .

En weeral verder naar de volgende berg erop en eraf tot we aankomen in  Portomarin ,over de brug naar het paaltje methet getal 92,231 (onder de gele pijl )ZAAAAAAALIG en ZO FIER en dan vlug een bedje zoeken en op tijd erin ,want morgen !!!!allemaal🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞COMPOSTELLA Hier i COME

1. Nicole Van Dun:
    27 september 2020
    Dees ga ik vanaf morgen missen (of overmorgen)... het was toch altijd zo leuk om je avonturen te volgen... maar knap gedaan Walter en merci voor ons elke avond wat leesplezier te bezorgen!
  2. Fons Van Der schoot:
    28 september 2020
    Keigoed Walter!!! Er gaat er ene fier toekijken hier boven😍
    Je mag fier en trots zijn!
    Grts Fons en May