Dag14

19 september 2020 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Dag allemaal,dag 14 ,en vannacht zag ik het niet meer zitten!!!

Gisteren net na mijn verslagje begon het te regenen ,eerst wa miezer ,dan ga ik wel in de tent zitten om te eten ,da was ook niet vet ,maar van een keer water en brood ga je niet dood.dan begon het echt te regenen .wie kent het liedje "zachtjes tikt  de regen op het zolderraam "

.Ik kan u verzekeren ,in een tentje klinkt dat anders . dus de gedachte ,hou ik het droog heeft me lang wakker gehouden . 01.30 schiet ik wakker ,wa hoor ik nu,misschien party op de kamping ,ik ga voorzichtig kijken maar het komt van de straat ,een optocht van Harry Christa aan de ketelmuziek en belletjes te horen (maar wel onder begeleiding).hup terug in bed dan maar ,03.15 wat nu weer , 2uilen  1links en 1rechts  die naar mekaar roepen ,toen ze 03.45 rond mijn tent begonnen te rollebollen heb ik ze weggejacht,Een ROTNACHT, te weinig  geslapen ,mss een rustdag nemen ?? Uiteindelijk toch vertrokken en als we moe zijn stoppen he !!maar toch ging het weer goed .onderweg mooie uitzichten getrokken ,maar dat was eigenlijk om te rusten.

Ik was toen aan ne klim van 5 km. ,7.7% bezig nu nog wa genieten van de stad  groetjes en tot morgen

1. Jan & Ilse:
    19 september 2020
    Oei wat een nacht 🙈 en toch een geweldige prestatie vandaag 🥇 Je doel weeral bereikt! 👍🏻 Je mag weer trots zijn op jezelf! 👌🏻 Geniet nog van het stadje vanavond... en hopelijk een goede nachtrust! 😉 Groetjes uit Beerse 😘
  2. Wis piedfort:
    20 september 2020
    Een nacht om vlug te vergeten. Alhoewel dit ook zijn charmes heeft, zo slapen in de buitenlucht. Veilige rit voor morgen!!!!