Dag 13

18 september 2020 - Sainte-Colome, Frankrijk

Dag allemaal

Deze morgen vertrokken met een prachtige zonsopgang ,verderop nog een paar mooie stopjes gedaan en een paracomandobasis gepasseerd en dan nog een vliegveld ,maar die vliegers staan al lang stil volgens mij (vooral de laatst) dan Lourdes binnen gereden .Dat is daar toch wel iets speciaal .Maar wel opvallend rustig . Na het verlaten van lourdes kwamen de bergen als maar dichter,alsook de compostellabordjes.

Voor morgen de laatste(zware) franse km. , richting ST-JEAN-PIED-DE-PORT🤞🤞groetjes en tot  morgen maar weer

Walter

1. Wis piedfort:
    18 september 2020
    Inderdaad, heel rustig in Lourdes. Toen ik daar geweest ben, moest je in rijen aanschuiven aan de grot en om een kaars te branden. Ben je niet gaan afkoelen in die baden? Veilige rit voor morgen!!!!!
  2. Kwb sport:
    Op naar den Col du Tourmalet. Ooit op gereden met de motor.
    Nooit gedaan met de fiets, tzal iets moeilijker zijn denk ik.
    Nog veel courage.
  3. Pierre V:
    18 september 2020
    Van St-Jean-Pied-de-Port en via de col Ibañeta naar Roncevalles en dan is het nog slechts 790 km... Nogmaals Buon Camino Walter.
  4. Broer staf:
    De tourmalet samen met Seppe in de deuxchevau gedaan ..dat is de moeite ..
  5. Niels:
    18 september 2020
    Prachtige foto’s pa! Tot hiertoe al een mooi parcours op een toptijd 👌. Hopelijk brengen de kaarsjes geluk voor het vervolg. Toitoi.
  6. Francine en roger:
    19 september 2020
    Amai broer goed bezig ! Doe zo verder. Groetjes uit Beerse.