Dag 7

12 september 2020 - Rosnay, Frankrijk

He allemaal

Deze morgen al vroeg op, geroezemoes naast de camping . Wat blijkt, 2 team ,s zijn daar volop bezig met het oplaten van luchtballonnen .frankrijk is blijkbaar ook een balonvaardersland .

Dan vertrokken door de natuurkracht, .

Maar hoe mooi deze natuur kan zijn ,hoe wreed ze ook is .

Pas vertrokken en daar licht een overreden reetje op de baan ,even later kom ik bij een groep jagers terecht die en vossenjacht organiseerden, blijkbaar is er een plaag in de buurt .40 jagers +-100 honden ,indrukwekkend.

Ik heb wel niet verteld dat ik van vosselaarse afkomst ben . Daarna de nodige kasteel en gepasseerd

Ook nog gigantisch  zonnebloemvelden gepasseerd alsook de oogst .en net bij mijn aperitiefje passeerde de eerste ezel (na mij) op doortocht

voor de rest alweer een loodzware maar mooie fietstocht gehad . Nog even iets eten en dan mijn tentje weer in .Mooie locatie weer trouwens..dat was het dan voor vandaag

Gr.Walter

1. Jef meeuws:
    12 september 2020
    Prachtig om elke dag een mooi verslag te lezen ( en mooie foto’s te bekijken) nu je de kaart omslaat zal het nog een heel stuk zijn,maar je kan het , daar ben ik zeker van,hou u goed hé !
  2. Brigitte:
    13 september 2020
    Al een hele klus geklaard Walter, doe zo voort👍. Hier gaan we ondertussen kermis vieren😜
  3. Evelien Bervoets:
    16 september 2020
    Heerlijk om je verhalen te lezen Walter. 😁 Knap! Geniet met volle teugen van deze unieke ervaring!!