Dag 6

11 september 2020 - Amboise, Frankrijk

He allemaal

Dag 6 klink misschien raar maar is voor mij het gemakkelijkste om de dag niet kwijt te geraken 😉dus dag 6,een dag van van alles wat,het weer :Voormiddag,bewolkt ,na de middag soms ook bewolkt, maar soms ook bloedheet . Doe ik iets uit of doe ik het niet  .       i.v.m. de route in het begin (saaie) graanvelden dan emens grote zonnebloemvelden  ,dan weer wat druivenvelden van een eenzame wijnboer . dan via de g.p.s. door een enorm natuurgebied /kasteellanderijen  gestuurd . Maar echt groot !! Natuurlijk ook nog wa kasteelen gezien ,(Ik begin te denken dat iedereen in Frankrijk een kasteel heeft,en om wa afwisseling , en geitenkaasboerderij geniet van de fotos , da zegt  meer dan duizend woorden

Gr Walter

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eddy:
    Dag Walter,

Ge hebt al ne hele afstand afgelegd, hoed af voor hetgeen ge al gepresteerd hebt. Ik zie dat ge onderweg niks te kort komt van eten en drinken😏 (zeer belangrijk) en dat ge van alles moois ziet
    Wij genieten mee van de dagelijkse foto’s en verslagjes
    Groeten van ons
    Eddy
  2. Christine:
    You rock! Blijven gaan Walter💪🏻
  3. Linda:
    11 september 2020
    Knap wat je al bijeen gefietst hebt Walter. En zo te zien kom je idd niks tekort van eten en drinken 😀
  4. Eddy Van Duppen:
    12 september 2020
    Oppassen met iets uit te doen Walter. De gazetten staan er hier vol van momenteel.
  5. Jef Truyens:
    12 september 2020
    Leven als God in Frankrijk. Daar hebt ge een kasteel voor nodig. Vandaar waarschijnlijk.😉
  6. Evy Meysmans:
    12 september 2020
    Super Walter, ongelooflijke ervaring.
    Veel succes gewenst.
    Groetjes Evy