Dag 6

11 september 2020 - Amboise, Frankrijk

He allemaal

Dag 6 klink misschien raar maar is voor mij het gemakkelijkste om de dag niet kwijt te geraken 😉dus dag 6,een dag van van alles wat,het weer :Voormiddag,bewolkt ,na de middag soms ook bewolkt, maar soms ook bloedheet . Doe ik iets uit of doe ik het niet  .       i.v.m. de route in het begin (saaie) graanvelden dan emens grote zonnebloemvelden  ,dan weer wat druivenvelden van een eenzame wijnboer . dan via de g.p.s. door een enorm natuurgebied /kasteellanderijen  gestuurd . Maar echt groot !! Natuurlijk ook nog wa kasteelen gezien ,(Ik begin te denken dat iedereen in Frankrijk een kasteel heeft,en om wa afwisseling , en geitenkaasboerderij geniet van de fotos , da zegt  meer dan duizend woorden

Gr Walter

1. Eddy:
    11 september 2020
    Dag Walter,

Ge hebt al ne hele afstand afgelegd, hoed af voor hetgeen ge al gepresteerd hebt. Ik zie dat ge onderweg niks te kort komt van eten en drinken😏 (zeer belangrijk) en dat ge van alles moois ziet
    Wij genieten mee van de dagelijkse foto’s en verslagjes
    Groeten van ons
    Eddy
  2. Christine:
    11 september 2020
    You rock! Blijven gaan Walter💪🏻
  3. Linda:
    Knap wat je al bijeen gefietst hebt Walter. En zo te zien kom je idd niks tekort van eten en drinken 😀
  4. Eddy Van Duppen:
    12 september 2020
    Oppassen met iets uit te doen Walter. De gazetten staan er hier vol van momenteel.
  5. Jef Truyens:
    Leven als God in Frankrijk. Daar hebt ge een kasteel voor nodig. Vandaar waarschijnlijk.😉
  6. Evy Meysmans:
    12 september 2020
    Super Walter, ongelooflijke ervaring.