Dag 4

9 september 2020 - Hermé, Frankrijk

Deze morgen de champagne streek verlaten om terug de gigantische velden te doorkruisen ,wat minder leuk is voor de fotos. Maar wel een supper warme (28gr.) En loodzware dag geweest .

Deze namiddag gestopt in een stadje waar ook een groot kasteel  staat.internet bekeken voor een camping,een gevonden ,geschikt voor kinderen,ik dacht :da is ok .

Daar aangekomenen, groot plein  alles op stenen en grote trekcaravans in een cirkel rond het kampvuur en loslopende paarden  .

Ik dacht, die kunnen wel lekkere saus maken ,maar dit hou ik voor bekeken ,,dat was wel ne foto waard ,maar ik had het lef niet ,wand als die mannen in hun marselleke en lange hangsnorren achterna komen,!!!!! Ik wil het niet weten Dus terug op zoek ,eentje gevonden,waar ik nu zit te eten ,en dat kan ik wel met u "delen"

Grtjs Walter

1. Pierre V:
    10 september 2020
    Qua campings in Frankrijk zijn de "camping municipal" doorgaans de betere...
    Hop naar een volgende en nog veel plezier ook al is het soms 'loodzwaar'. Naarmate de kilometers vorderen vorderen ook uw klimmersbenen :-)