Nog ff snel

22 september 2020 - Monasterio de Rodilla, Spanje

Als ge de foto s heb gezien zul je merken dat de oogst druk bezig is .

Ik heb dan ook de manuele als de machinale versie gezien . Ik ben al benieuw wat er in de rekken zal liggen  school en slaap wel

1. Pierre V:
    22 september 2020
    Nog een en beetje en dan gaan we weer fel klimmen...de puertos volgen kort op elkaar. De arme streek van Astorga, de ooievaarsnesten en de mooie brug van Hospital de Orbigo... waarna de symbolische klim naar Cruz de Ferro er aan komt...het wordt leuker met de meter Walter.
  2. May T:
    23 september 2020
    Amai zeg een goeie gids heb jij eh 😄👍leuk om te volgen allemaal🤗succes!!!
  3. Jacobs peter:
    Dag Walter,
    Wij lezen elke dag met veel plezier je reisverslagen, wat een prachtige prestatie dat je daar neerzet.
    Je doet dat ontzettend goed en hadden -zoals je weet – echt niet gedacht dat je dat behoorlijk aantal km per dag zou kunnen realiseren.
    Écht kei goe dat alles zo vlot verloopt en je bespaart blijft van tegenslagen – de laatste loodjes zullen wel de zwaarste zijn in de bakoven van Spanje.
    Hopelijk geeft deze inspanning je ook de psychologische krachten waarop je had gerekend, je lichaam is in elk geval al top!
    Nog ff volhouden en dan ben je er.

Nog veel doorzettingsvermogen gewenst en tot snel.