Dag 9

14 september 2020 - Montignac, Frankrijk

Hallo allemaal

Deze morgen weeral fris vertrokken .

Onderweg ook niets speciaals,geen jagers,geen kastelen , alleen wind . Nogal wa wind ,recht van voor erop .dat deed me denken dat ik als tiener ,met de haren in de wind op den brommer,daar zo van kon genieten ,maar nu hoefde da niet .

Deze middag  kwam de zon nog heviger opzetten ,en ze werd slopend,zeer slopend. Tot ik het niet meer zag zitten .

en dan,dan zag ik de bouwvakkers en ik mag hun tuinslang gebruiken , cammelbag gevuld, dan de kop eronder ,de benen verfrist en nog wa over mijn rug,bijna ne verse ,ik weer weg .

Maar niet voor lang wand de zo n bleef branden  ,op95 km. Moest ik nog 30 doen voor mijn kamping ,fffffffffff

Terwijl ik in de schaduw stond te bekomen keek ik nog nog vlug op internet en ??,YES camping op 2,5 km ZALIG IK BEN ER VAN AF  ,tentje gezet eten gehaald en ik ben heel die zware ,loodzware dag weeral vergeten

Nu nog even naar de pool en morgen fris weer op

Gr Walter

1. Nicole Van Dun:
    14 september 2020
    Amai Walter, weeral een ferm rit achter de rug. Altijd wel leuk om je verslagjes te lezen. Nog veel succes met je volgende ritten en geniet er nog maar goed van! Groetjes, Nicole
  2. Ed Laenen:
    15 september 2020

Das zoals de coureurs in de jaren stillekes van de Ronde van Frankrijk, goe bezig Walter
  3. Broer staf:
    15 september 2020
    En die lange haren ? Ook vers ?