Dag 17

22 september 2020 - Monasterio de Rodilla, Spanje

Hopla hier zijn we weer

He allemaal ,leuk om te horen dat er  zo veel mijn verslagjes gelezen worden en ook de leuke reacties erop.

Deze morgen goe  opgestaan Na een ZALIG goede nacht , dus snel de fiets Op en weer verder . Even buiten de stad loopt het mis ! Tijdens mijn ontbijtje nog wa op de gsm getokkelt, en dan iets fout gedaan dus vandaag geen print van mijn "bikeometer" maar voor diegene die mijn km bijhouden ik heb nen back-up van de "komoot"   die is +-oke (op meer dan 2000 km gaan we niet op een meer of minder zien he)

Dus , vertrokken richting focus 😉

Meteen vertrokken door het"rioja " gebied , ik had de indruk dat de wijn bouw hier anders is dan in Frankrijk en zag dan ook verschil tussen de wijnboeren die leveren aan de coöperatieven en zij die zelf hun wijn maken . maar hier ga ik niet over uitweiden zonder mijn wijncurcus  te raadplegen , maar voor de geïnteresseerden ,.Rob zal u daar  graag alles over vertellen . Dan naar Nájera,  en Santo Domingo , in deze zeer mooie steden waar ik wat heb rondgekuierd en mijn stempeltje verdiend  ,is altijd wat te zien .Dan via Bolerado,en S.juan de Ortega richting Burgos ,nog een peperplantage  gezien.  Dan op zoek naar een camping , die ik vond week een beetje af van mijn route ,maar ja er zijn erger dingen .dus 14 km. Met 420 hoogte meters en we kunnen rusten  tot ik daar om de bocht zag dat de weg is afgesloten ,😡weer terug en de rest willen jullie niet weten ,en ik ben al elders gesetteld ,en gedoucht. Nu nog wa eten en alweer bedtijd

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Fons Van Der schoot:
    22 september 2020
    Nog efkes volhouden maatje,je bent er bijna.goe bezig nog Walter groetjes vanuit Giel sterke beer
  2. Chris &dre:
    22 september 2020
    Amai Walter ,heb al mooie stukjes van Frankrijk en Spanje gezien dank zij jou.⛺😄gracias! X
  3. Linda:
    22 september 2020
    Zeker Walter, elke dag leuk om je verslag(en) te lezen. Je kijkt niet op een km meer of minder, wat wil je als elke keer de camping die je uitgekozen hebt, gesloten is. Je hebt al heel wat km afgelegd 🚴‍♂️ en laat ons meegenieten van wat je allemaal tegen komt 👍. Super!