Dag 16

21 september 2020 - Logroño, Spanje

Buen dïa

Alweer een nieuwe dag,een beetje te laat vertrokken om ik met de was ,of beter met het drogen weer wa had (Ik ben da ook niet gewend he).deze nacht een beetje geregend  en alles weer nat ,maar ik los da op.inproviseren met haardroger in de wasplaats .en hop ik weer op pad .toen ik in Frankrijk reed had ik in de ochtend de zon links, nu zijn we een kwartslag rechts gegaan , dus zon vanachter! deze morgen de zon in mijn snuitje ,was wel zalig maar het klopte niet .Ik heb waarschijnlijk half wakker iets verkeerd gevolg.dus 10-15 km verkeerd gereden .toen ik (zoals altijd ) terug op het "rechte " pad zat ,richting estrella ,was het weer genieten.in estrella wa gekuierd  en stempel gehaald en weer verder

Na een tip van Pierre uitkijken naar "irache" en daar se ,gevonden .

De verlijding was groot om mijn cammelbag te vullen ,maar toch maar bij de proevertje  gehouden , kwestie om geen fluele benen te krijgen  .

OnderTussen al middag voorbij en al wat uitkijken naar slaapplaats  en weer al gevonden .en wat voor een, zeer proper camping (de meeste plaatsen waren zeer goed ) ter illustratie doe ik er 2 foto s bij , van de douches ruimtes voor de mannen ,het zijn de gebouwen met de bloemenpracht

Nog even de stad in om wat te eten ,en ook hier no de stamp gehaald  .

Zo BUENA NOCHES ,en tot morgen weeral richting "focus"

1. May T:
    Goe bezig👍😄🚴💪💪grts Fons en May
  2. Pierre V:
    Memories 2009
  3. Walter:
    21 september 2020
    Als ge nog van die tips heb Pierre???
  4. Pierre V:
    21 september 2020
    Iets anders op uw pad is een kathedraal bewaakt door kippen en een haan. Dit is in Santo Domingo de la Calzada. De moeite (?) om daar even halt te houden aan deze kathedraal.
    Fietsen door de Rioja en genieten...succes!